e-mærke certifikat Europæisk trustmark
Luk

Sådan handler du hos os:

For at foretage et køb hos os, skal du igennem 5 trin:

1. Find den, eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven.

2. Vælg forsendelsesmåde. Fortsæt til næste trin.

3. Indtast dine personlige oplysninger.

4. Tjek, at alle oplysninger på ordersiden er korrekte.

5. Godkend vores handelsbetingelser og persondatapolitik.

6. Godkend bestillingen og fortsæt til betaling.

OBS! Din bestilling er først bindende, når vi har bekræftet din ordre.
Du får tilsendt en bestillingsbekræftelse og senere en ordrebekræftelse.
Vi opbevarer ikke en kopi af din bestilling eller af ordrebekræftelsen.

Du kan også købe de viste varer i én af vores udstillinger.

 

SERVICECENTER

montage

Montage

reparation

Reparation &
service

kontakt

Kontakt &
åbningstider

telefonservice

Telefonservice/support

udland

Salg til udlandet

betaling

Ekstraordinære betalinger

 

SPA Kompagniet har egen landsdækkende serviceteam. At det er vores egne servicemontører der udfører arbejdet, er din sikkerhed for at montøren kender produktet indgående.

Vores serviceteam kan hjælpe dig med montering og opsætning af spabade, badekar og bruseafskærmninger, samt opstart af udespa.

Til servicecenter

 

garanti

Garanti og reklamation

Hos SPA Kompagniet får du 3 års garanti på de fleste produkter, og vi giver leveringsgaranti på reservedele på produkter leveret efter 2017. Se her for yderligere oplysninger.

Når du handler hos os, er dit køb omfattet af købeloven og mangelreglerne. Det betyder, at du kan reklamere over dit produkt i 24 måneder fra den dag, du har modtaget dine varer.

For at enten garanti eller reklamation er berettiget, må manglen eller fejlen ikke være opstået som et resultat af, at du har brugt produktet forkert, har misligholdt produktet eller selv har beskadiget produktet. Hvis det viser sig, at dette er tilfældet eller varen ikke fejler noget, skal du selv betale for eventuelle omkostninger – for eksempel transport eller servicebesøg

Alle henvendelser vedr. service under garanti samt reklamation skal ske via dette link.

 

Serviceabonnement på udespa

For udespa og swimspa tilbyder vi serviceabonnementer, der hjælper dig med vedligeholdelse og pleje af din spa. Se mere om abonnementerne her.

reparationsservice

Betalingsservice - udkørende service

SPA Kompagniet tilbyder udkørende service i Danmark. Har du behov for et servicebesøg til et produkt, der ikke længere er dækket af produktgarantien, eller er af et andet fabrikat end vores, så kan du bestille vores udkørende service via dette link.

Tilkald inkl. kørsel: Kr. 1500,-
Montørtid pr. påbegyndt halve time på stedet: Kr.   387,-
Ventetid, service: Kr. 282,-
Miljøtillæg: Kr. 58,-
Reservedele (beregnes efter forbrug)    
Tillæg for færge: Kr. 800,-
Tillæg for betalingsbro: Kr. 300,-
Reparation udført på værksted, pr. halve time: Kr.

387,-

betal

Reservation for udgående service

I en række tilfælde, skal du reservere et servicebesøg (et beløb reserveres på din konto, men trækkes først efter endt service og afregning). Du vil modtage oplysninger om beløbsstørrelse mv. fra vores Serviceafdeling efter at du har bestilt udgående service.

Varenr Reservation Beløb
50A Udkørende service 1 3.200,-
50B Udkørende service 2  5.000,-
50C Udkørende service 3  8.000,-
50D Udkørende service 4  12.000,-


Du kan betale reservationen via dette link.

Til servicecenter mail

Forespørgsler

Har du spørgsmål til et bestemt produkt, eller er der andet du vil vide om vores sortiment mm, kan du skrive til os ved at bruge denne formular.

Vi vil svare dig hurtigst muligt, normalt indenfor 3 hverdage. Ferieperioder og stor travlhed kan dog forlænge svartiden.

 


 

åbningstider

Åbningstider:

Udstillingen (butikken)
Mandag - fredag:Kl. 10.00 - 17:00
Lørdage:Kl. 10.00 - 14:00
Søn- og helligdage: Lukket.
Lager:
Mandag - fredag:Kl. 10.00 - 16.00
Lørdage, søn- og helligdage: Lukket.
Efter forudgående aftale, senest fredag formiddag,
kan der afhentes om lørdagen i butikkens åbningstid.

 


 

adresse

Hovedafdeling i Søften:

Adresse:

Sigma 8, Søften
8382 Hinnerup

Telefon:

7027 2723

E-mail:

info@spakompagniet.dk

Se mere om hovedkontoret.
 

Afdelingen i Aalborg:

Adresse:

Krebsen 6-8
9200 Aalborg SV

Telefon:

8844 3500

E-mail:

info@spakompagniet.dk

Se mere om Aalborg-afdelingen.

 

Afdelingen i Karlslunde:

Adresse:

Motorgangen 10
2690 Karlslunde

Telefon:

8844 0760

E-mail:

info@spakompagniet.dk

Se mere om Karslunde-afdelingen.

Afdelingen i Kolding

Adresse:

Fynsvej 115
6000 Kolding

Telefon:

8844 0761

E-mail:

info@spakompagniet.dk

Se mere om Kolding-afdelingen.

 

Outlet afdelingen i Hjørring

Adresse:

Idrætsallé 153
9800 Hjørring

Telefon:

8844 3500

E-mail:

info@spakompagniet.dk

Se mere om Oulet i Hjørring.

 


 

Afdelingen i Málaga, Spanien:

Adresse:

Nordkap Living
C/ Verónica 13
29651 Mijas, Málaga

Telefon:

+34 683 427 904

E-mail:

info@nordkapliving.es

Se mere om Nordkap Living i Malaga.

Åbningstider i Nordkap Living:

Manndage-fredag:10.00-18.00
Lørdag:10.00-14.00
Søn-og helligdage:Lukket.
Til servicecenter

 

ekstraordinær betaling

Ekstraordinær betaling

Det kan forekomme, at du skal betale et beløb til SPA Kompagniet udenom den normale fremgang med at købe en bestemt vare. Her finder du links til at gå direkte til indkøbsvognen, og foretage den betaling.

Du vil modtage en bestillingsbekræftelse, som er din kvittering for betalingen.

 

Har du en ekstraordinær betaling, f.eks når du skal lægge et depositum i forbindelse med langtids opbevaring af købte varer, kan du bruge dette link.

 

betaling for glasløsninger

Betaling for specialglasløsninger

Har du bestilt en specialglasløsning, og fået din ordrebekræftelse, kan du betale gennem dette link.

Landsdækkende
Showroom & lager