Udkørende service under garanti
Er dit produkt under garanti og har du en reklamation, der kræver servicebesøg, kan du her bestille den udkørende service.
Du vil få en kvittering for denne mail i din indbakke. Se eventuelt i folderen for uønsket mail (SPAM folder).
Hjælp os med at hjælpe dig
Vi kan hurtigere finde den rigtige serviceløsning, når du oplyser:
- Produktnavn
- Fakturanummer (vedhæft en kopi af fakturaen.)
- Købstidspunkt
- En beskrivelse af problemet med produktet
- Send eventuelt billeder.
Svartid og servicebesøg
Serviceafdelingen har delt landet op i zoner, således at hele landet dækkes i løbet af en 14-dags periode. Turene planlægges efter antallet af servicebesøg i det enkelte geografiske område.
Ferie, helligdage og sygdom kan i enkelte tilfælde betyde en længere reaktionstid.
Dato og tid for servicebesøg
Ved bestilling af service, vil du snarest modtage en bekræftelse fra os. Serviceafdelingen vil efterfølgende kontakte dig for at indgå aftale om dato og tidspunkt for servicebesøget. Du kontaktes umiddelbart før service udføres i dit område.
Tidspunktet for besøget opgives som ’forventet ankomst-tidspunkt’, men kan rykkes, hvis besøg hos andre kunder varer længere tid end forudset. Skulle montøren blive forsinket, vil vi så vidt muligt holde dig orienteret. Du er også velkommen til at kontakte os på tlf. 7027 2723 for at få en opdatering (Indenfor normal kontortid).
Udfyld venligst nedenstående skema. Felter markeret med * skal udfyldes.