Bestilling af udkørende service
Har du behov for et servicebesøg til et produkt, der ikke længere dækkes af produktgarantien, eller er af et andet fabrikat, kan du her bestille vores udkørende service.
Efter din bestilling er behandlet, vil du blive bedt om at indbetale et depositum (Beløbet reserveres på din konto og trækkes først endeligt efter servicebesøget). Betaling kan ske på vores hjemmeside via dette link: depositum.
Hjælp os med at hjælpe dig
Vi kan hurtigere finde den rigtige serviceløsning, hvis du oplyser:
- Produktnavn
- Fakturanummer (vedhæft en kopi af fakturaen.)
- Købstidspunkt
- En beskrivelse af problemet med produktet
- Send eventuelt billeder (især, hvis du er i tvivl om produktnavnet og -modellen).
Svartid og servicebesøg
Serviceafdelingen har delt landet op i zoner, således at hele landet dækkes i løbet af en 14-dags periode. Turene planlægges efter antallet af servicebesøg i det enkelte geografiske område. Ferie, helligdage og sygdom kan i enkelte tilfælde betyde en længere reaktionstid.
Dato og tid til udførsel
Ved bestilling af service, vil du snarest modtage en bekræftelse fra os. Serviceafdelingen vil efterfølgende kontakte dig for at indgå aftale om dato og tidspunkt for servicebesøget. Du kontaktes umiddelbart før service udføres i dit område.
Tidspunktet for besøget opgives som ’forventet ankomst-tidspunkt’, men kan rykkes, hvis besøg hos andre kunder varer længere tid end forudset. Skulle montøren blive forsinket, vil vi så vidt muligt holde dig orienteret. Du er også velkommen til at kontakte os på tlf. 7027 2723 for at få en opdatering (Indenfor normal kontortid).
Udfyld venligst nedenstående skema. Felter markeret med * skal udfyldes.