e-mærke certifikat Europæisk trustmark
Luk

Sådan handler du hos os:

For at foretage et køb hos os, skal du igennem 5 trin:

1. Find den, eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven.

2. Vælg forsendelsesmåde. Fortsæt til næste trin.

3. Indtast dine personlige oplysninger.

4. Tjek, at alle oplysninger på ordersiden er korrekte.

5. Godkend vores handelsbetingelser og persondatapolitik.

6. Godkend bestillingen og fortsæt til betaling.

OBS! Din bestilling er først bindende, når vi har bekræftet din ordre.
Du får tilsendt en bestillingsbekræftelse og senere en ordrebekræftelse.
Vi opbevarer ikke en kopi af din bestilling eller af ordrebekræftelsen.

Du kan også købe de viste varer i én af vores udstillinger.

 
forespørgsel

 

Bestilling af udkørende service

 

Har du behov for et servicebesøg til et produkt, der ikke længere dækkes af produktgarantien, eller er af et andet fabrikat, kan du her bestille vores udkørende service.

Efter din bestilling er behandlet, vil du blive bedt om at indbetale et depositum (Beløbet reserveres på din konto og trækkes først endeligt efter servicebesøget). Betaling kan ske på vores hjemmeside via dette link: depositum.

Hjælp os med at hjælpe dig

Vi kan hurtigere finde den rigtige serviceløsning, hvis du oplyser:

  • Produktnavn
  • Fakturanummer (vedhæft en kopi af fakturaen.)
  • Købstidspunkt
  • En beskrivelse af problemet med produktet
  • Send eventuelt billeder (især, hvis du er i tvivl om produktnavnet og -modellen).

Svartid og servicebesøg

Serviceafdelingen har delt landet op i zoner, således at hele landet dækkes i løbet af en 14-dags periode. Turene planlægges efter antallet af servicebesøg i det enkelte geografiske område. Ferie, helligdage og sygdom kan i enkelte tilfælde betyde en længere reaktionstid.

Dato og tid til udførsel

Ved bestilling af service, vil du snarest modtage en bekræftelse fra os. Serviceafdelingen vil efterfølgende kontakte dig for at indgå aftale om dato og tidspunkt for servicebesøget. Du kontaktes umiddelbart før service udføres i dit område.

Tidspunktet for besøget opgives som ’forventet ankomst-tidspunkt’, men kan rykkes, hvis besøg hos andre kunder varer længere tid end forudset. Skulle montøren blive forsinket, vil vi så vidt muligt holde dig orienteret. Du er også velkommen til at kontakte os på tlf. 7027 2723 for at få en opdatering (Indenfor normal kontortid).

 

Udfyld venligst nedenstående skema. Felter markeret med * skal udfyldes.

Produktoplysninger




* Beskrivelse af problemet:

Eventuelle bemærkninger:


Dine oplysninger






 

Du kan vedhæfte filer/billeder.
(Du kan vedhæfte flere billeder ved at holde ’Shift’-tasten nede, imens du vælger de ønskede billeder i dialogboksen.)



Send besked

Det kan vare nogle sekunder!


 

Landsdækkende
Showroom & lager